Informatie over producten en maten
Als het artikel dat U zoekt momenteel niet beschikbaar is, nodigen wij U uit om contact met ons op te nemen via e-mail en zullen we proberen aan uw verwachtingen te voldoen.
Om de maat die het beste bij U past te identificeren, zie onze «Maatlabel» sectie.
Productie en doorlooptijd
Wanneer U in onze eShop bestelt, wordt een geschatte doorlooptijd meegedeeld. Als onze hoeden op aanvraag handgemaakt zijn in onze werkplaats, kan de uiteindelijke productietijd afwijken van de geadverteerde tijd, die als indicatief wordt beschouwd.
De levertijd wordt toegevoegd aan de doorlooptijd, afhankelijk van de gekozen levering (standaard of express) en de bestemming.
Coupon en kortingscode
Als U een voucher, een geschenkbon of een kortingscode hebt ontvangen, kunt U deze invoeren bij het bevestiging van uw bestelling. Uw korting wordt onmiddellijk in mindering gebracht.
Betalingsopties
Om uw aankopen te betalen, accepteren wij Visa en Mastercard creditcards evenals Bancontact/Mister Cash debetkaarten in België. Houd er rekening mee dat de totale bestelling inclusief verzendkosten en belastingen omvat.
Betaling wordt gedaan aan onze Payment Provider die een beveiligd betalingssysteem biedt om uw informatie te coderen en te beschermen en de transactiebeveiliging te waarborgen. Dit systeem is onafhankelijk van het Maison Fabienne Delvigne dat niet verantwoordelijk is en kan worden gehouden voor de werking ervan. Maison Fabienne Delvigne heeft geen toegang tot uw vertrouwelijke betalingsgegevens.
Uw orderbevestiging
Na uw aankoop ontvangt U een e-mail met een overzicht van uw bestelling.
Als U het niet hebt ontvangen, is het waarschijnlijk geblokkeerd door uw spamfilter. We nodigen U uit om de spammap van uw mailbox te controleren en de instellingen indien nodig te wijzigen. Als dit niet het geval is, controleer dan of uw bestelling geregistreerd is door U aan te melden bij uw «Mijn FD» account.
Als U geen oplossing vindt of als U vragen heeft over de verwerking van uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Uw bestelling annuleren of veranderen
Als U uw bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan binnen 24 uur contact met ons op zodat we het eens kunnen worden over de wijzigingen die u wilt aanbrengen.
De meeste van onze hoeden worden op maat gemaakt, het is niet langer mogelijk om uw bestelling te annuleren of te wijzigen zodra de productie is gestart.
Levering en factuuradres
Voordat U uw bestelling definitief maakt, wordt u gevraagd om uw afleveradres in te voeren. Als u geen verzendadres opgeeft, wordt uw pakket op het factuuradres afgeleverd. Als U bent aangemeld bij uw Mijn FD-account, moet U uw adresboek bevestigen en/of wijzigen.
Zorg ervoor dat het verzendadres correct en volledig is, zodat uw pakket te zijner tijd op het gewenste adres kan worden afgeleverd.
In het opmerkingengebied hebt U de mogelijkheid om nuttige informatie voor de koerier op te geven.
Verzending volgen
Zodra uw bestelling verwerkt is, ontvangt U een verzendbevestiging e-mail met een trackingnummer en een link om de verschillende leveringsstadia te volgen. U kunt daarom de locatie en geschatte leverdatum controleren.
We houden U ook op de hoogte van eventuele extra productievertragingen.
Hulp nodig ?
Neem contact op met onze klantenservice per e-mail of telefoon (+32 2 735 90 41) van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur. Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.
Follow Us On Social